کاردرمانی حافظه در اهواز

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می توان مشکلات حافظه را برطرف کرد کاردرمانی حافظه است. این روش جزو زیر شاخه های توانبخشی

کاردرمانی حسی کودکان در اهواز

کاردرمانی حسی از مهمترین و پیچیده ترین حوزه های درمانی است که برای کودکان با مشکل ذهنی مانند کودکان مبتلا به اوتیسم مورد استفاده قرار

کاردرمانی اوتیسم

کاردرمانی کودکان اوتیسم

قبل از توضیح در مورد کاردرمانی در کودکان اوتیسم  باید اشاره کنیم که این اختلال در کودکان یکی از مواردی است که همواره باید مورد

کاردرمانی ذهنی

کاردرمانی ذهنی کودکان

کاردرمانی ذهنی کودکان یکی از سه هدف اصلی کاردرمانگران در بهبود عملکردهای مغزی و افزایش کارایی کودک در انجام فعالیت های روزمره به شمار می

اختلال یادگیری در کلاس اولی ها

اختلال یادگیری یکی از چالش‌هایی است که در کودکان کلاس اولی به وجود می‌آید و آموزش و یادگیری آن ها را دچار مشکل می کند.

درمان اختلال یادگیری

درمان اختلال یادگیری به دلیل اینکه مغز بتواند به خوبی اطلاعات دریافتی را بپذیرد و پردازش کند از اهمیت بالایی برخوردار است. افرادی که با

علائم اختلال یادگیری

علائم اختلال یادگیری چیست؟ آیا فرزند شما مشکل تمرکز و توجه یا مهارت‌های اجتماعی دارد؟ اختلال یادگیری انواع مختلفی دارد و به صورت‌های مختلفی خود

گفتار درمانی کودکان اوتیسم

یکی از چالش های که کودکان مبتلا به اوتیسم به آن مبتلا هستند نحوه‌ی ارتباط برقرار کردن و تعامل با اطرافیان می‌باشد  چرا که بسیاری

همه چیز در مورد تشخیص اختلالات یادگیری در کودکان

تشخیص اختلالات یادگیری در کودکان

تشخیص اختلالات یادگیری در کودکان موضوع بسیار مهمی در روانشناسی کودکان است که در فرایند رشد آنان باید در نظر گرفته شود. یکی از مهم‌ترین

کاردرمانی بیش فعالی در اهواز

کاردرمانی بیش فعالی چگونه انجام می شود؟ آیا می دانید مراکز کاردرمانی بیش فعالی برای درمان این اختلال چه تکنیک هایی را به کار می

کاردرمانی فلج مغزی

کاردرمانی فلج مغزی در اهواز

کاردرمانی فلج مغزی در کودکان تحت چه تکنیک هایی انجام می شود؟ آیا می دانید کاردرمانی فلج مغزی در مراکز کاردرمانی چه تکنیک هایی دارد؟

تکنیک های بازی درمانی

انواع تکنیک های بازی درمانی

انواع تکنیک های بازی درمانی را می شناسید؟ بازی درمانی درمرکز کاردرمانی چگونه انجام می شود؟ بکارگیری انواع روش های کاردرمانی برای ارتقای مهارت های

کاردرمانی نوزادان