علائم اختلالات گفتاری

اختلالات گفتاری در کودکان

اختلالات گفتاری در کودکان به چه معناست؟ این اختلال از چه علائمی برخوردار است؟ توجه داشته باشید که اختلالات گفتاری در هر سنی ممکن است

کاردرمانی کلاب فوت

کاردرمانی کلاب فوت در اهواز

کاردرمانی کلاب فوت یا پاچنبری روشی است که برای بهبود عملکرد حرکتی و توانایی‌های جسمی افراد مبتلا استفاده می‌شود. این روش شامل فعالیت‌های گروهی و

کاردرمانی کودکان کم توجه

کاردرمانی کودکان کم توجه یک روش درمانی است که برای کودکان با اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی، معمولاً با علائم اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی استفاده

تاثیر کاردرمانی درکی حرکتی

کاردرمانی درکی حرکتی و تاثیرات آن

کاردرمانی درکی حرکتی در زمینه تقویت مهارت های حسی حرکتی کودکان با بهره گیری از تمرینات ادراکی نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد.

کاردرمانی حافظه

کاردرمانی حافظه در اهواز

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می توان مشکلات حافظه را برطرف کرد کاردرمانی حافظه است. این روش جزو زیر شاخه های توانبخشی

کاردرمانی حسی کودکان

کاردرمانی حسی کودکان در اهواز

کاردرمانی حسی از مهمترین و پیچیده ترین حوزه های درمانی است که برای کودکان با مشکل ذهنی مانند کودکان مبتلا به اوتیسم مورد استفاده قرار

کاردرمانی اوتیسم

کاردرمانی کودکان اوتیسم

قبل از توضیح در مورد کاردرمانی در کودکان اوتیسم  باید اشاره کنیم که این اختلال در کودکان یکی از مواردی است که همواره باید مورد

کاردرمانی ذهنی

کاردرمانی ذهنی کودکان

کاردرمانی ذهنی کودکان یکی از سه هدف اصلی کاردرمانگران در بهبود عملکردهای مغزی و افزایش کارایی کودک در انجام فعالیت های روزمره به شمار می

اختلال یادگیری در کلاس اولی ها

اختلال یادگیری یکی از چالش‌هایی است که در کودکان کلاس اولی به وجود می‌آید و آموزش و یادگیری آن ها را دچار مشکل می کند.

درمان اختلال یادگیری

درمان اختلال یادگیری به دلیل اینکه مغز بتواند به خوبی اطلاعات دریافتی را بپذیرد و پردازش کند از اهمیت بالایی برخوردار است. افرادی که با

علائم اختلال یادگیری

علائم اختلال یادگیری چیست؟ آیا فرزند شما مشکل تمرکز و توجه یا مهارت‌های اجتماعی دارد؟ اختلال یادگیری انواع مختلفی دارد و به صورت‌های مختلفی خود